از ویژگی های نسخه جدید نسخه جدید قلم هوشمند قرآنی اضافه شدن تفسیر صوتی به این مجموعه ارزشمند است. این تفسیر قران که به کوشش حجت الاسلام و المسلمین قرائتی تهیه گردیده است، شامل تفسیر کل قران را به صورت آیه به آیه و به صورت مختصر می باشد، ویژگی خاص این تفسیر مختصر بودن آن و قابلیت فهم و درک آن برای عموم مردم است، این تفسیر که به تفسیر قطره ای قران نیز معروف هست معنی و تفسیر هر یک از آیات قران را در ۵-۶ دقیقه بیان می کند و این امکان برای همه افراد فراهم می کند در فرصت هایی که پیش می آید با شنیدن تفسیر آیات قران و مداومت در این کار پس از مدتی یک مرتبه تفسیر کل قران را شنیده شود و به این ترتیب قران بیشتر در زندگی روزمره ما وارد شود.

گروه صباهمراه بعد از نزدیک به دو ماه کار بر روی فایلهای صوتی این تفسیر و بهینه سازی صوتها برای استفاده در قلم هوشمند، این امکان را به نسخه جدید قلم هومشند اضافه کرده است تا کاربران عزیز بتوانند علاوه بر شنیدن صوت قرآن و ترجمه به تفسیر آن نیز گوش دهند.

برای استفاده از این امکان قلم هوشمند قرآنی خود را بروز رسانی نمایید. سپس با لمس طولانی آیه مورد نظر از منوی باز شده گزینه “پخش تفسیر” را انتخاب نمایید. برای دانلود نسخه جدید قلم هوشمند قرآنی از لینک زیر استفاده فرمایید.

دانلود قلم هوشمند قرآنی