نگاه کوتاهی به مزیت ها و امکانات ویژۀ اپلیکیشن های صباهمراه.سخت افزار، هزینه، آپدیت، پشتیبانی و …

گروه صباپ مجموعه نرم افزارهای «صباهمراه» را بر مبنای کاربری آسان، کاهش هزینه، مأنوس بودن در عین زیبایی و حفظ ویژگی های آموزشی در کنار پوشش حداکثری سلیقه و نیاز کاربران عزیز در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ قرآن و اهل بیت(علیهم السلام) آماده کرده است.

برخی ویژگی‌های شاخص برنامه‌های صباهمراه از این قرارند:

 

سخت افزار و هزینه:

به جای نیاز به حمل قلم و چندین کتاب بزرگ و کوچک (که جایگزین هم ندارد) تنها یک فلش کوچک در جیب خود دارید که متن تمام کتب را با امکان جستجو و نمایش در رنگ و اندازه و قلم دلخواه در اختیارتان می گذارد و از انگشت خود به عنوان قلم هوشمند استفاده می‌کنید و یا به پخش پیوسته صوت مورد نظر گوش می کنید و … در حالی که هزینه ای بسیار کمتر پرداخت کرده اید.

 

کاربری و بروزرسانی:

کار کردن با این برنامه ها راحت و دلنشین است و نیاز به یادگیری چندانی ندارد. به علاوه هر موقع سوال یا مشکلی داشتید می توانید با مراجعه به راهنمای هر قسمت از برنامه و یا دیدن سوالات متداول کاربران، مشکل خود را حل کنید. همچنین هر کدام از برنامه ها به مرور تکمیل و بهتر می‌شود که بروزرسانی تمام برنامه‌ها برای شما در دسترس و رایگان است. برای همیشه، به راحتی و بدون نیاز به اپراتور و جابجایی و …

 

ویژگی قلم:

از امتیازات منحصربفرد ما این است که در تمامی برنامه‌های صباهمراه، ویژگی قلم هوشمند قرآنی وجود دارد و مانند قرآن کریم، مفاتیح و صحیفه سجادیه و … نیز در متن عربی و ترجمه به صورت منقطع و فراز به فراز آماده شده است تا یک پلیرِ صرف نباشد و شما بتوانید در هر قسمتی که نیاز دارید از ویژگی‌های کامل قلم هوشمند استفاده کنید. آن هم با فهرست‌های کامل و کاربردی و با دسته‌بندی مدون و کاربردی.

 

پشتیبانی و گارانتی:

تیم پشتیبانی صباپ در کوتاهترین زمان به پیام‌ها و سوالات شما که از طریق ایمیل، سایت صباهمراه، مارکت‌های بازار و … ارسال شود پاسخ می‌دهند و در صورت لزوم می‌توانید در ساعات اداری با کارشناسان ما گفتگوی تلفنی داشته باشید.

از طریق منوی اصلی سایت، قسمت پشتیبانی و سوالات متداول را ببینید.

 

بانک صوت گسترده و جوازهای شرعی:

امتیاز منحصربفرد دیگر این مجموعه آن است که یک بانک و گنجینه بزرگ و جامع از صوت‌های قرائت قرآن، دعا، سخنرانی، مناجات و … را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ و از آنجا که نمی‌توان از نردبان حرام به خدا رسید خود را موظف می‌دانیم تنها از محتواهایی(متن و صوت و …) استفاده کنیم که منع شرعی ندارند و یا مجوز استفاده از صاحبان آن اخذ شده باشد. برای اطلاع از مجوزها، متن قسمت “پشتیبانی” را در هر برنامه ببینید.